sexta-feira, 30 de dezembro de 2011

Happy New Year!!!

Hi!!!!
This card is for the challenge TOMIC 30.

 I have been playing around with the idea of colouring stamps without stamping with black ink. Heres my 1st attempt at tilda with no black lines.


What did you think?


Já faz um tempo que queria testar carimbar a Tilda com tinta um pouco mais clara. E esta ai!!
Eu gostei do resultado, achei que ficou legal, mas precisa melhorar muitooooooo ainda pra me agradar completamente!!!
Mas como primeiro teste, acho que já tá valendo né?!




Tilda painted with copics!!





Happy New Year!!!


Hugs!!!





7 comentários:

Vivi Casale disse...

que legal.. ficou bem diferente! tambem gostei do resultado!!!
bjss

mylkrafts disse...

Wow, this is so pretty, love the doily and the color. Thank you for joining TOMIC Challenge this week. Good Luck & Happy New Year!!!

Mariza Sales disse...

Katia, eu achei lindo demais. Gostei muito assim. Fica mais delicado e suave. Parabéns.
Bjokas
Mariza

Raissa Costa disse...

Aiiii eu acho super lindo este tipo de pintura! E para a primeira tá bem bonita!
Seu cartão está lindo! Passa uma paz!
Beijão!

Rosana disse...

Ficou linda, muito delicada.
bjos

Camilla disse...

What a stunning card Katinha! And your coloring is fantastic!!
Happy New Year to you and your family & thanks for joining TOMIC this week.
New Year hugs, Camilla

Jodie from Oz disse...

Happy New Year, your card is fabulous, Tilda is adorable & coloured wonderfully, thanks for joining us at TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx